HOUSE ROOMS AND FURNITURE PART 2
(printables)
Druga część materiałów związanych z tematem pomieszczeń oraz ich wyposażenia. Zawiera ona karty obrazkowe, grę planszową oraz literki, z których możemy układać słówka.
House Rooms Furniture |
Meble – karty obrazkowe (Furniture flashcards):
armchair |
furniture flashcards |
furniture flashcards 4 |
Click me to download |
Pictures by:
pixabay.com
openclipart.org
Uniwersalna gra planszowa, której reguły możemy dostosować do uczniów.
Gra planszowa (a board game):
board game |
Click me to download |
Zestawienie literek, które możemy użyć do każdego tematu.
Literki (letters):
letters |
Click me to download |
Powiązane wpisy:
Masz inne pomysły na przedstawienie i utrwalenie słownictwa dotyczącego pomieszczeń i mebli -napisz o tym w komentarzu 😉
Leave your comment if you know interesting activities concerning rooms and furniture.
Chcesz być na bieżąco z nowymi postami? Szukasz ciekawych linków do stron z materiałami pomocniczymi? Zapraszam do polubienia fanpage’a bloga na Facebooku (follow me). Kliknij TU
My relatives always say that I am wasting my time here at net,
but I know I am getting experience daily by reading thes
good posts.
Sometimes you save your time if you do not have to make the materials on your own 🙂 Thanks for support!
Dodaję bloga do polecanych na moim hummingbirdels.blogspot.com 🙂
Dziękuję ślicznie 🙂
Witam serdecznie 😉 Karty jak najbardziej przydatne. Skoro zachęca Pani do dzielenia się pomysłami, to wspomnę o metodzie "cup shuffling", za pomocą której dzisiaj przeprowadzałam powtórzenie z zakresu mebli.
a. z pomocą poniższego video, przypomnieli sobie najważniejsze słowa:
https://www.youtube.com/watch?v=L3nigtEU7rE
b. następnie otrzymali własne duże karty obrazkowe i powtarzali nazwy przedmiotów z tych kart
c. zapisywali nazwy mebli w programie WORD na komputerze, co wyświetlało się jednocześnie na tablicy interaktywnej
d. na tablicy interaktywnej przyporządkowywali nazwom otrzymane obrazki kładąc je na napisie
e. grali w grę z wykorzystaniem kubeczków do napojów: wybierali 3 ilustracje wypowiadając ich nazwy, przykrywali obrazki, zamieniali miejscami kubeczki, a pozostali odgadywali, co się kryje pod kubeczkami
Jak zwykle świetne pomysły:) Na pewno skorzystam. Dziękuję 🙂 Proszę zwracać się per Ty 🙂
Jutro biorę się do wycinania literek! Używałam do tej pory głównie liter-magnesów i zestawu do scrabble, ale ich zawsze brakuje. Sobie wydrukuje razy dwa/trzy i będzie komplet dla dużej grupy. Bardzo ładnie wyglądają 🙂 Dzięki!
Niech służą 🙂