IRREGULAR VERBS QR CODES & MEMORY GAME (PRINTABLE)
Podążając za ostatnim szaleństwem z kodami QR, przygotowałam ćwiczenie na dopasowywanie czasowników nieregularnych. Karty z czasownikami można oczywiście wykorzystać na różny sposób.
Karty z kodami QR (QR codes cards)
IRREGULAR VERBS QR CODES & MEMORY GAME |
Powyższe zdjęcie jest poglądowe, do ściągnięcia kody są w większym rozmiarze i w lepszej jakości.
IRREGULAR VERBS QR CODES & MEMORY GAME |
Karty z czasownikami nieregularnymi (irregular verbs cards)
IRREGULAR VERBS QR CODES & MEMORY GAME |
Wszystkie przygotowane przeze mnie karty znajdziecie w pliku pdf.
Zastosowanie:
Kody skanujemy telefonem za pomocą aplikacji QR CODE lub QR Reader (czytników kodów jest więcej), które są darmowe.
Możemy wykorzystać swój telefon lub wyjatkowo pozwolić uczniom na użycie własnych 🙂
Po zeskanowaniu kodu na ekranie pojawi się czasownik nieregularny w jednej z trzech form.
- dopasowywanie kodów do kart z czasownikami
IRREGULAR VERBS QR CODES & MEMORY GAME |
- sortowanie
IRREGULAR VERBS QR CODES & MEMORY GAME |
- gra memory
IRREGULAR VERBS QR CODES & MEMORY GAME |
- układanie zdań z poszczególnym czasownikiem lub czasownikami
- układanie opowiadania po wylosowaniu np pięciu czasowników
- kalambury: uczeń wybiera czasownik w drugiej formie, nauczyciel lub reszta uczniów odgaduje go w formie podstawowej
Powiązane wpisy:
Dziękuję Ani Zduńkowskiej za wprowadzenie w świat kodów QR 🙂
Chcesz być na bieżąco z nowymi postami? Szukasz ciekawych linków do stron z materiałami pomocniczymi? Zapraszam do polubienia fanpage’a bloga na Facebooku (follow me). Kliknij TU
your page is awesome!!! Thanks a lot for your games!
Thank you 🙂 Enjoy browsing and playing!
Hi to all, the contents existing at this site are really amazing for people
knowledge, well, keep up the nice work fellows.
Thank you 🙂 – it's really motivating to read such comments!
a o co chodzi z tymi kodami?:)
Kod odczytujemy poprzez aplikację Qr Code/ QR Reader itp. Po zeskanowaniu telefonem, pojawia się wyraz, do którego należy dopasować brakujące formy. Uczniowie mogą wyjątkowo skorzystać ze swoich telefonów lub możemy im udostepnić nasz.
Uzupełniłam wpis o tę informację. Dobrze, że zapytałaś 🙂
Super! Ja właśnie dzięki Ani zaczęłam je wykorzystywać i w tym tygodniu królowały na zajęciach, ale u młodszych dzieci. Teraz 5-klasa będzie szaleć z Twoimi kodami. Super!
Super! Cieszę się, że zostaną wykorzystane 🙂 A z maluszkami robiłaś na zasadzie dopasowania słowa do obrazka?